söndag 19 juni 2011

Jag, bakom skärmen

Ja, ni som inte känner mig kanske undrar vem jag är? 
Jo, jag heter Tova och är 13 år. 
Jag bor i en liten by i värmland som heter Sunne. Hos min pappa har jag 3 hästar. En av dom rider jag, och
det är ett sto som heter Sienna och hon kommer jag antagligen skriva om här en hel del! 
Vi har massa andra djur också, katter,hundar och marsvin.
Jag skaffade den här bloggen, eftersom mina vänner tycker att den här sidan är bäst på alla bloggsidor. 
Förut hade jag en annan blogg på bloggplatsen.se - http://avoten.bloggplatsen.se/
Och den kommer jag inte ta bort! Om det skiter sig med den här ;)
Eftersom jag är nybörjare här, får ni stå ut med att designen på bloggen kanske ser helt 
wierd ut ibland..... haha ;) 
Men nu vet ni nog lite vem jag är! 
Pusspuss
/Tova


1 kommentar: