lördag 25 juni 2011

Min midsommar

Hej! Eftersom jag inte har kunnat bloggat varken igår eller i förrgår så kommer här lite text på vad jag har gjort:

Torsdag; Som jag skrev tidigare inlägg,, så skulle jag till pappa på kvällen och Linnea skulle med. Vi red en väldigt lång tur och pratade om massor! Alltid skönt detdär! Sienna var hur pigg som helst! Haha jag älskar sånt faktist :D Och sen, senare på kvällen, satt jag och min familj bänkade framför tv:n och myste!

Fredag; Ja, som alla troligtvis vet var det ju midsommar igår! Den spenderade vi hos farmor med våra halvsyskon. Åt tårtor,god mat, gick lång promenad med hndarna,solade,spelade fotboll och tilll sist, såg två påfåglar på farmors veranda xD Hahah!
Dagen var precis så bra som den kunda va. Vädret var också faktist väldigt fint! Regnet kom sent på kvällen när vi skulle hem,så vi slappp det iaf!

Och idag, får vi se på vad dagen bjuder på!;)


Puss hej

/Tova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar