tisdag 21 juni 2011

slapp

"Don't stop dreaming when you wake up"
Hmm... den här dagen har väll inte varit någon höjdare direkt...
Hade tänkt mig att jag skulle gå till vattenlandet med kompisar. Men dom som har vattenlandskort 
svarade inte när jag ringde så då sket jag i det. Så har slöat här hemma med min bror, solat lite och läst ur en helt okej bok. 
Det är faktist skönt med sånna här slappdagar ibland! Nu är det ju faktiskt sommarlov och det är ju liksom meningen att man ska vila upp sig tills skolan börjar igen till hösten.. right? 
Imorgon kommer dagen att se helt annorlunda ut. Ska stå på ica med klassen (vi delar in oss i grupper olika tider) Och packa ner varor vid matkassan.... -,- Haha... ja... kom inte dit då är ni snälla!:s 
ska dit vid elva, och sen vid tolv sticker jag Elina & Ebba och äter någonstans på sunne och sen, vid 2 ska vi stå där igen till 4 .... Så imorgon kommer jag att jobba i stort sett hela dagen! 
Nu tänkte jag ändra lite på designen här på bloggen, det ska inte bli en stor ändring! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar