onsdag 29 juni 2011

SOL

Ganska skönt ute typ? JA FÖR I HELVETE! 30 gader.... det ni!

Dagen har spenderats på strandern med två av mina bästavänner, Linnea & Olivia. Från 11 på morgonen till 4 på eftermiddagen, och under den tiden blev jag faktist en gnutta brun! Mer än så blir jag aldrig... vit, det är vad jag är året runt.... Mtcket bad och skratt blev det iallafall :-D Och vad passar inte bättre på en varm solig dag? Jo, en jordgubbsglass <3 nu ska jag smörja in mig i after sun, och sen hmmm.... vet jag inte riktigt. ovanligt, varje kväll har jag gjort något kul och spännande men den här kvällen kommer nog antagligen inte se ut så ... AJA!
Får väll vara lite social till min lillasyster, kanske kan hoppa studsmatta! Om vi inte dör av värme förståss;-)

Bjuder en bild på min syster, alva! Bilden var tagen förra året utav mig, blev riktigt nöjd med den faktist! 


/Puss och kram, Tova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar