lördag 25 juni 2011

"Vi hade iallafall tur med vädret"

Ja, nu har jag sett den filmen,vi hade iallafall tur med vädret med the familllyyyy! haha ganska rolig film faktist ;-) Och skönt med sånna här sena kvällar, bänkade framför tv:n med något gott att tugga på, och bara njuta av att slippa oroa sig över skolan! Sommarlov, det borde man ha jämt!Man får ta och njuta  på allt sommarlovet erbjuder på!
Idag har jag varit en hel dag med Linnea, skrällll ;-) Haha...
Åkte först tilll henne på morgonen. Där red vi ner till en ridbana på Linneas grannes häst.. eller vad hon nu är ;-)
Yasmin, hette hon iaf :-) Super snäll! Men en aning seg.... heheheh;-)
När vi kom hem försökte vi göra hopphinder, men efter typ 45 min gedde vi upp, ingen orkade längre! Så då åkte vi hem till mig, sadlade på pollarna och hoppade lite egna gjorda hinder i hagen (hinkar,däck mm.)
Går nästan lika bra det ;-)
Sen, ja typ en time sen åt vi grillat (L) åhh vad gött! ;-) Och imorgon blir det troligtvis grillat också, för vi kommer att få fullt med gäster då! Skriver mer om det imorgon.
Nu håller mina ögonlock på att falla ihop så måste nog dra mig till sängen .... God natt!

/Tova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar