fredag 8 juli 2011

finland om 4 dagar

shiet.. vaknade klockan 11 idag!! rekord....
Idag ska vi till mamma. Så då innan det måste jag: Packa, städa i stallet & rida. Ska ju åka till finland på tisdag (!!!!) så då måste jag se till att alla kläder osv, följer med härifrån dit. Ska bli så himla skönt att lämna sverige för ett tag. att komma bort, att resa med hela familjen(L) Finland är ju mitt "andra hem":-) Kommer ta med min camera + mobil, och ta massa tusentals kort! Som jag sen kommer lägga upp på bloggen! Promise ;-)
tänkte ändra pytteytte lite design på bloggen.... måste hitta just den designen som passar just mig! Har inte kännts 100 på dom jag har haft.... fårse om det blir det med nästa design....
Ha det, nu måste jag skynda mig med allt, så jag hinner med ALLT ;-)


/Tova

3 kommentarer:

  1. ha dt så kul i findland!
    kmr sakna dig buhuh :(
    ;) men ring mig när du är hemma igen eller om vi kan va innan du åker iaf du har tid! :)<3

    SvaraRadera
  2. Ja det ska jag! Kommer sakna dig meeed, snyyyyyft:(
    Tror att jag kan vara imorgon :d smsar dig då ;) <3

    SvaraRadera
  3. okej :d<3
    haha snygg header! ;d

    SvaraRadera