lördag 9 juli 2011

Frågor


SÄTT IN EN BILD PÅ DIG SJÄLV OCH SVARA PÅ FRÅGORNA.


Ditt namn?  Tova Johnsson
Födelseår? 1997
Hur Lång är du?   1.62
Spelar du något instrument?  Nej
Dina första tankar när du vaknar? Vad är klockan
Vart befinner du dig just nu? min säng
Biter du på naglarna? ja....(a)
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? blåvita
Har du några husdjur?  Ja
Är du singel?   Ja
Vem är snyggast?  Många :)
Vem vet mest om dig? av mina vänner är det 
Linnea&Emma. Annars är det min familj
Vad vill du ha just nu?  fint väder, och min katt Pelle som har försvunnit ....::(
Ditt mål i livet?  Att mina drömmar ska uppfyllas
Rädd för? ormar!
McDonalds eller Burgerking? Mc
Sjunger du? Nej!
Vad har du för skostorlek?  36-37
Vill du gifta dig?  Ja
Kommer du överens med dina föräldrar?Ja
Din hårfärg?  blond
Skor du hade på dig idag?  inte använt skor idag ;-)
Vad sover du i?  Trosor & pyamas ^^
Kläder du har på dig?  aladin byxor och pyamas tröjja
Favoritårstid? Sommar, lunggt!
Favoritmat och dryck? grillat och cola
Hur svarar du i telefonen hemma?  Hej det är tova ?
Hur svarar du i mobilen? Hallå 
Sov du ensam inatt?   ja i min säng ;-)
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov
Vad var det senaste någon sa till dig?  tvätta händerna
Druckit idag? juice (stavning)
Vad är det för väder hos dig nu? mulet ...
Drömmer du mardrömmar?  Ja ibland
Favoritklädsel? sköna kläder
Favorit godis?   Choklad
Hur många kuddar sover du med?2 st
vad luktar det nu om du sniffar lite? marsvin
Snus eller cigaretter? inget av dom!
Längtar du till din nästa födelsedag?  ja...eller inget jag går runt och tänker på ;-)
Är du blyg? Ibland
dialekt? vanlig ;-)
Har du använt någon hårprodukt idag?  Nej
Vad händer i helgen ? Packa och kanske vara med emma :-)
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget?  som det är
vem får en kram? dom jag vill krama 
Sprit, cider, vin eller öl? inget av dom
Hund, råtta eller katt? Hund&katt
Tkr du om din pappa?   ja 
röker du?   Nej
snusar du?  Nej



/Tova

1 kommentar: