fredag 12 augusti 2011

Häst frågor, typ ;-)

 Random frågor om hästar, bara för att xd



Häst:1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Höhö CONRAD x-D fasst det är typ bara när man tävlar på en äng tsm med andra hästar! Då jävlar går det fort xd HAha.. dör varje gång ttyp som jag galoperar på honom, inte för att han  är "het" utan han tar så långa galoppsprång och jag  är van med "ponny-språng"... ;-)
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: hmm, red ju på ridskola när jag var lite yngre.. Och då fanns det en häst där som hette Wolter. Jag som inte var så duktig ryttare då, red honom fel. När jag var stark blev han SUPER stark osv. Han är säkert en underbar häst att rida på om man kan med  honom  men vi 2 funkade  inte,heh   inte då iaf xd
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: liten shettis som hette Safir trorja ;-) SUPERSÖT
4. Vem är den största hästen du ridit?: Hm... tror det är Eros
5. Vem är den häst du rider på mest? SIENNA
6. Vem är den häst du hoppade på första gången?:  hm kommer inte ihåg
7. Vem är den häst du galopperade på första gången?: Noblesse
8. Vem är den häst du tycker är roligast att rida på?: Sienna, fasst det beror på, kul att rida storhäst också nån gång ibland(a)
9.Vem är den busigasste hästen du har ridit på?: JOSEF ;-)


Antingen eller:
Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
stor hage/liten hage
Rida ordentligt – "Fis" rida (haha, asså man måste ju faktist ha kul på hästryggen ibland) xd Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar – Chaps
Spilta - Box
Spån – Halm
Räcke – Oxer
Kompisar i hagen – Ensam



Sienna <3

/Tova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar