lördag 6 augusti 2011

Me,myself & I ...

Jaa, min dag har varit... värdelös x') Men det är skönt med sånna dagar också.. gör alltid massa saker så det var skönt med en "paus"
Var nere i stan förut med mamma & Alva. Sköpte godis och två filmer, Stallkompisar (a) och någon annan random film ;-) Hahah jag vet.. stallkompisar?! tänker ni säkert, men förlåt då för aatt jag är nörd i alla sorters hästfilmer x) Såg på den i två timmar sen när vi kom hem, slappa och åt godis. Sen "drog" mamma ut mig -,- fick hjälpa henne i rabatten.. jag hatar blommoR! iaf att hålla på med dom!!
som sagt... värdelös dag!
Men imorgon ska jag tvinga Emma (snaabela.blogspot.com) att vara med mig, har ju inte sett den människan på 100 år!:-O
bye by

/tova

1 kommentar:

  1. sant! det var aslänge sen! :o
    jag ringer dig imorrn! :D

    SvaraRadera