lördag 20 augusti 2011

Mycket på en dag :)



Hej! Idag har jag hunnit med mycket, nödvändiga och roliga saker!
Först idag på morgonen gick jag och mamma ner till Lindex. Där köpte jag:

MÖRKBLÅA JEANS: 400kr
RANDIGTRÖJA;SVART&VIT: 199kr
2 BH;ar: 300 kr tillsammans.

Det behövdes! Nu till skolstarten och allt :) aTack mama ;) Kommer kanske bilder på allt sen, nån gång som jag har mer tid!
Sen efter Lindex, gick jag med emma ner till sunnepizzeria och åt vesuuuvio (L) hjäärta till det.
Pratade, skrattade åt min flygande pizza, HAHHAHAH ni fattar vavavav?! ;-)
hehe men sen gick vi hem till emma, tog massa kort. Som ni kan se på emmas blogg :) @snaabela.blogspot.com
nu ska jag äta kantareller :D  och sen gå och duscha, hejpå er!


(bjuder på en bild, från finland :))





/TOVA

1 kommentar: