söndag 4 september 2011

Datorn är fixad!!!!!!

hihihihihihi, som överskriften säger : MIN LAPPTOP ÄR FIXAD!
Så nu ni, kommer jag slänga in mer inlägg här på min lilla blogg ;-) ska fixa ny header idag hade jag tänkt. Fårse hur det går, men något nytt ska jag ha! Känns inte som mitt "tema" här på bloggen.... för blommigt/naturligt.. hehe ja ni fattar typ va? ;)


Jag kan oxå passa på att säga, nu när jag äntligen skriver något här, att Josef (våran shettis) är i stort sett frisk nu :-D Ingen hälta, och han mår som vanligt!
Vi ringde aldrig veterinär, för förvarje dag såg det bättre ut. Sen på onsdan tror jag det var, gick han som vanligt igen!
När han gick som sämst stod han i en sjukhage så att han inte skulle springa och försämmra hältan, och på kvällarna när vi tog in honom gick vi och spolade kallt vatten på benet, för kyla ska tydligen vara bra för benskador. Så vi har gjort vårt bästa med benet, och det resulterade ju till en frisk och kry påånnnnie <3 och nästa vecka ska han sättas igång med tränigen dvs.ridningen :) Skit glad över att han är frisk nu!



                         Bjuder på några bilder på min sötnöt, när han stod i sin lilla sjukhage: 


/Tova


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar