tisdag 6 september 2011

Elektropop, sjukt bra låt!!! Spelas på min spotyfy, och tova diggar! Han är ju redan sjukt känd, och den låten kom ut redan igår på idol, snacka om status ;) 


Kom jusst hem ifrån EBBA. thaa girl,,,, you knaw ?! hehe typ så ;) gjorde allt möjligt, hade tänkt att gå på bio, Saknar dig. Men sen märkte vi att den gick i torsby -,- så NEJ inte idag heller.. ahhh  måste verkligen se den!!!!!!
Ska fortsätta att kolla runt lite här på internettet ;] plugga in glosorna förut också, asså jag kunde nästan alla ::D så det är väldigt sköönt.
ibland, kommer ens finaste min på bild :') Och på den här bilden, lyser den igenom ;') På tal om miner, så tog vi skolfoto idag, som jag skrev i tidigare inlääg. ubbblääwhh!! .. typ. jag kunde inte le, såg säkert bara fejakt ut -,-pluss, mina kinder var röda som tomater. JIHO va kul att se på skolkatalogen sen och se hur man såg ut -,-

PUSS /tova

1 kommentar: