måndag 12 september 2011

knäpp ponny (:

Hej! Har just precis kommit in. Varit ute och ridit med Linnea, gick inge vidare x) red ända bort till den stora ladugården, som hästarna hatar. Där protesterade dom och ville absolut inte gå, så vi vände. Blev ett pass på ca.30 min. det räckte faktist, igår red vi i nästan 2 timmar! Så ah, det räckte gott och väl :) När vi kom hem tog jag massa bilder, men klart så ska jag ha glömmt bildladdar sakimojjen hos mamma så dom får jag ladda upp någon annan gång.
Trött som tuusan. Sommnar nog närsomhelst..  bjuder på en bild på Sienna och mig, från vintras. Haha våra ego pic!!  Tog några idag också faktist ;) Vi tyyp äger på sånt,  :D nej, skämt åtsido. ska plugga vidare på alla spanska glosor och sen hoppa in i en varm och skön dusch. SEN MÅSTE JAG ÄTA!!!!!!!!!! hejdå  ;) /nivetvem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar