måndag 5 september 2011

Mina bebisar ♥


Hejjjjjj! Nu har jag varit  hemma och suttit vid datorn i ciircus.... 2 timmar ;s hmm... här har man liv minssan ;) slutade vid halv två idag, så drog direkt hem. Inget inttressant att skriva om igentligen... JO kanske, imorgon har vi skolkort!!!!!! jiho -,- säger jag bara. Ingen lusst att bli fotograferad och skämmas ihjäl, pgr. av att man ser ut som en gris. Nej, inte skolfoto. säger jag bara. fuy på det :) Okej vi går vidare ;)
Sitter och kollar på massa bilder på våra djur när dom var bebisar :') Smälter! 

Pelle,  Bilden är tagen när mamma var och kollade på honom hos sina förra ägare .
- Blicken :'D

Stina&Pelle   Ni som kanske inte vet, så är dom två syskon, och vi har dom båda :) dvs, pelle hos mamma & Stina hos pappa. Bilden är också tagen hos deras förra ägare :) 
- Syskonkärlek (a)? 

Minttu, eftersom vi inte hade honom när han var valp, så har jag tyvärr bara en bäbisbild på honom :( Så den här bilden har jag fått av hans förra ägare :D SUPER TACK! 
- BUUUUS <3 

Hilma, bilden är tagen vid vårat första hus här i sverige ;) suepersötahilma <3
- Hahah, skräll att hilma är vid kaninburen xD så fort hon får syn på kaniner blir hon helt gaalen och bara måste säga hej till dom ;)



Stina, bilden är suddig och ful kvalite, men ändå ;) man ser ju vad det är? Hehe hon var väldigt svår att få fasst  på bild faktist! 
- pissemisse <3 




Höhöh, det där var inte alla bebis djur vi har,  har mer bilder på den andra datorn :s Men ni fattar vart jag vill komma? Jo att man bara smäälter av djurungar!!! :O 


/ToVa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar