fredag 22 juli 2011

Äntligen en dator!

Åh! vilken överraskning jag fick när jag skulle checka in min blogg, och ser en massa inlägg av Emma! Shiiet, tack sötaste Emma! Att jag inte tänkte på att fråga dig det innan jag åkte..? dumt av mig, men som tur är känner du mig ;-)!

Är somsagt i finland nu, som dom flesta kanske har fattat ;-) Vi åker hem på måndag kväll och kommer hem till lilla sunne på tisdag kväll.
Igår åkte vi hit, till "helsinki" (helsingfors), och innan det var vi hos våra barndomsvänner i Hangö.
Bodde ute på skärgådrden så vi badade i havet varenda dag, nice or what?!  och nu här i huvudstaden blir det nog mycket shopping skulle jag kunna tro ;--) idag har vi varit till "sim stadiu". poolställe. Där är alla känns det som ... okej. Inte konstigt att det va mer ä 100 pers där, är ju förtusan 39 grader här!!!!!! Usch för varmt tycker jag... har blivit bränd på hela kroppen... så hoppas på en fin brun bränna när det rda försvinner!




Hmm... har fakist ingen lust tt blogga nu (a) Min lilla kussefin vill leka, och det kan man ju inte tacka nej till ;)Skriver massa massa mer sen, när jag är hemma ! Och kommer lägga upp massa massa bilder också! Hej då så länge! Och TACK emma som håller min blogg i liv!


/Tova <3

1 kommentar: