lördag 23 juli 2011

En ny dag, i soumiland ;-)

Hej igen! Snodde morbrors dator, igen ;-) hhehe... busigt:O
 Idag har jag chillatt, luggit vid poolerna, ätit massa finska glassar,äit hamburgare på finlands finaste Mcdonald's och så har jag gosat med min söta kusin, Otto. Han är två år, och nog en av de gulligaste som finns :')
Inte mycket mer att skriva om... Imorgon ska vi fira min morfar på 70 års dagen. Blir antingen en fin resturang eller nått lyxigt här hemma. Får se :-)Föressten... tycker att min bloggdesign är väldigt mörk .... vill ha något mer ljusare .... för det är ju faktist SOMMAR nu! få fixa det när jag kommer hem! Nu ska jag duscha och sen se på nån deckare & mysa med chips :D :D


sörjer alla utsatta i norge nu... att det kan finnas så hemskt folk! tragiskt...



/Toooova 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar