fredag 5 augusti 2011

Efter solsken kommer regn..

Eller hur gick det? Det kanske ska stå tvärtom"Efter regn kommer solsken"..? Ajaa, så är det iaf.. regnar massa och allt där ute är fult och trist! Men om jag ska erkänna det, så är det faktist riktigt gött med en sån dag idag! Har ju varit 30 grade och strålande sol dom senastee vekorna så man blev faktist ganska trött på solen efter ett tag :$ skönt med en slappar dag!
Han att gå ut med hundarna innan regnet kom,gick ungefär 2 timmars promenix med dom i skogen. Så idag har jag fått min dagliga motion iaf ;-) Hade tänkt att gå ut och rida sen när vi hade kommit tillbaka men då började det att ösregna och då tappa jag lusten .. fårse om det klarnar upp senare, för idag åker vi till mamma och då måste jag motionera pollen på något sätt..
Det absolut finaste jag har, är du. Min vackra häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar