torsdag 4 augusti 2011

Heartbreak down-P!NK

Inte bloggat på ett tag, men ärligt talat har jag faktist aldrig tid med det :$ Gör så himla mkt på dagarna nu :-o
Igår tex, bärde vi 4 stora lass med hö, och då blev vi klara kl 11 på kvällen :s Så slänger in lite inlägg, när jag har tid :-) Som ni kanske märker har jag ändrat designen igen... svårt det här med att skaffa en design man verkligen tycker om!!! :-O men får väll prova mig fram , nån måste ju vara den rätta? ;-) Har inte så mkt att skriva om... tråkigt inlägg ;$ Men bjuder på en mys bild på mig & min hund, Hilma. Bilden är tagen från föra året.
shiiit.vilken ful färg jag hade på bilden .. morotsorange blandat med fejk puder typ, hahah :s

Heartbreak down-P!NK spelas förfullt här i mitt rum , love till den sången (L)
/Tova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar